Monday, January 30, 2012

Hari Tongang Terbalik :l

Monday Bluesssss!

Yeszaaa dikala sedang menaip mate tersangat kuyu + pinggang macam nak patah =( totally tiredddd huarghh..ini adalah akibat tak cukup tido huarghhh tersangat mengantokkk :l  dari pagi busy macam nak haperr my boss dia pagi ni from kl pepagi dah call suro anta satu 4wd pegi site pagi ni nak kena tgk semua projects coz ade VVIP nak visit site petang ni so aku pon mcm nak terbang bawak kete pegi site jumpe boss hari ni lame la jugak masok site pasal dia masok dalam building check progress project sambil dia dok memusing non stop aku bertanye mcm2 pasal project dia :D heheehhe seriously best giler okehhh! tak pernah terpikir akan keje mcm skrg ni enjoy sesangat :D satu soalan lawak aku tnye kat boss #dekat area college ni nanti ape je yg akan ade?? korang taw dia jawab ape??? ## kat area sini akan ade pokok?? @$@!)(*& apadarrrr hampehhh gilerr tersengih2 dia buat lawak senget diaaa Im so lucky dpt boss yg sgt humble sporting and very easy going sebenarnya soalan aku tadi nak tanye dia area international college tu nanti akan ade ape je since aku nampak byk sgt building yg tgh naik so dia pon jawab area ni utk primary and secondary international school  satu semesta rm80k gluppppp dengar jelaaa hihihi #see menarik kannn

So after aku abest visit site aku send boss aku kat kereta dia then aku mintak permission nak join Medinian berparty :D pegi office lame dorg invite join birthday party kak ina :D seghonok laaa lepaks ramai2 buat surprise tu pon agak rush pasal ramai plak keep calling nak collect drawing hampess jugak tuuuu so bekejar la jgk nak balik ofis bawak kete mcm nak haper + boss pon tgh tunggu nak pakai 4wd :D

Masok office huuarghhh lagi penat turun naik tangga jumpe vendor lepas sorang dtg sorang lagi tired giler dah ler department aku level 3 homaigoddd kalau x selim mmg x paham =D everybody tersangat la busy for our open day next month busy busy busy!!

olritteeee itu sahaje cerita yang ingin dikongsikann till the next post bebeh!

No comments:

Post a Comment