Tuesday, October 18, 2011

another 10 yrs..

Hello Diarie,

Something cross in my mind so i decide to write here,

Heiii girls for another 10 years ahead what would you be?? come and share:

time for berangan untuk seketika:

1. Lovely Wife - Ahakssss insyaAllah jika dengan izin'n mungkin this time aku maybe telah menjadi isteri sesorang, wow can't wait wake up in the morning with someone you love the most and rushing to prepare breakfast, can i be a lovely wife to my future hubs? homaigoddddd i wish i can for sure semua orang menginginkan memiliki keluarga yang sempurna dan bahagia <3 

2. Perfect Mother - weeeeee for those yang dah berkahwin sememangnya mengimpikan untuk memiliki cahaya mata..see sudah berangan hahaha haish it's not see easy to be a mother kot, don't know what gonna be happen in future but i have my own plan like jarakan tempoh memiliki anak xnak la setiap tahun nak buat anak kannn :D nope since semakin ramai yg org aku kenal sekarang, so aku byk belajar dari mereka like dari awal ni dorg dah sibuk buat tabung pendidikan SSPN, then make sure bagi kasih sayang dan didikan yang sempurna cuba letak anak itu dibawah pergaulan yang sihat dan bagi minda dia berkembang..haishhh angan-angan ku tinggi melanggit since terlalu banyak yang aku terlihat anak-anak yang kurang didikan yang sempurna dari parent.

3. Rumah sendiri - how i really wish time i already buy my own house wahhh best kann..so if dah ade rumah sendiri mesti nak kena deco2 then mesti kena ada good financial planning hengat murah ke nak buat interior design?? xde 30K xyahhh la nak berangan nak buat pape pasal if nak buat kitchen pon nak kena ada atleast 10K baru dapat dry & wet kitchen aku tahu ni pon baru lepeas tlg my ex MIL nak design kitchen utk rumah baru dia okehh..so this time aku jadik org tgh utk deal dgn my ex designer dkt office lame ;) so frm here mmg aku dah berangan-angan what im supposed to do if aku dah beli rumah :D hehehe berangannnnnnnnnn!

4. Up to another Level - hehe get what i mean if now kat level EA for sure another 10yrs maybe aku kat level associate ke?? yelahh keje penat2 xkan nak stay kat situ jgk sure nak jgk up to another level so dari situ dpt jgk la income lebih every month..berharap.berharap..berharappp so work harder frm now sure u can!

5.Side Income - okeyy for those yg know me well, aku adalah salah seorang yang xreti ddk diam suke planning something for my own goods like nak berbisnes until now if ada saja masa terluang aku selalu berangan maybe nak bukak butik..kedai dobi..kedai stationery ke..hahaha macam2 idea so masih merancang xtahu lah bila termakbul hasrat hati kannnnn

6. Vacationnnnn! - ahahahahha this is important okeyyyy harap2 another 10yrs aku dah berjaya menjejak'n kaki ke europe hehehe berangannn hmmm kenapa x kannn..u want sure u cann so simpan duit jgn asek membazir! (nasihat diri sendiri)


Olriteee so far itu sahaja yang terlintas dibenak fikiran so mane tahun in future ada lagi yang nak disambung so i just update to next entry hahahah amacam ini lah orang kata angan-angan mat jenin biar berangan dulu mane tahu angan2 jadi kenyataan sape tahu kann...

Nobody is Perfect but We Can Try to make it PERFECT am i right?? and Just be your Self.....

No comments:

Post a Comment